10 תשובות
תגדירי לא מוכנה למחויבות וצריכה חופש ונסיון
לגיטימי שאת מרגישה ככה, את ממש לא הראשונה ולא האחרונה.
דעי לך שהרבה מתחרטים כי "בחוץ" הם לא מוצאים משהו טוב כמו מה שהיה להם.
אם הוא באמת כזה מדהים ואת מרגישה נאהבת, אז חבל לעזוב את זה.
שואל השאלה:
הוא הראשון שלי,לפניו הייתי בתולה.. אז אני רוצה להתנסות עם עוד אנשים. אנחנו רק בני 18 מלחיץ אותי המחשבה שאני אהיה רק איתו עד שנתחתן.
הייתי רגילה לחופש שלי,להתחיל עם מי שבא לי לצאת עם מי שבא לי אהבתי את הריגוש ועכשיו פתאום אין לי את זה
אנונימית
תיפרדי ממנו בשבילו, כאילו את סתם מבזבזת לו ולך את הזמן, אם את לא מוכנה למחויבות אין לך מה להיות במערכת יחסים
שואל השאלה:
הזוגיות שלנו נורא אובססיבית מהצד שלו, לפעמים אני מרגישה חנוקה כי הוא רוצה אותי כל יום כל הזמן וזה מה שגורם לי לרצות עוד יותר ועוד יותר להשתחרר...
אנונימית
שואל השאלה:
ניסיתי כמה פעמים לפתוח שיחה על זה אבל הוא מתחיל לבכות ולוקח את זה נורא נורא קשה,בכללי הוא בן אדם דיכאוני אני מפחדת לעזוב אותו קשה לי ברמות
אנונימית
פה את כבר מתארת משהו אחר, אובססיביות ומחנק זה לא בריא באף קשר.
מרגיש קצת כאילו איפשהו את כבר החלטת בעמקי ליבך שבא לך להיפרד ולנסות דברים אחרים, אבל את בסוג של מסע שכנועים עצמי כדי להשאר איתו.
זה לא יעזור לדעתי, הזרע של "אני רוצה לעזוב" כבר נטמע ואני חושב שבמוקדם או במאוחר אתם תיפרדו.

את בת 18, צאי להנות. מקסימום אולי תחזרו לסיבוב שני.
וואי זו בעיה, פשוט תנסי להסביר לו בלי להתייחס לבכי שלו
אל תפחדי להיפרד בגלל הדכאונות שלו, זה סוג של מניפולציה רגשית.
עדיף לך להישאר איתו אחרת בחיים לא תוכלי לחזור אליו ואם את מאושרת אין סיבה לבדוק אם תהיה מאושרת יותר, זה יכול להיות הדבר הטוב ביותר שעשית או הנורא ביותר. החלטה שלך