18 תשובות
לא כדאי לפספס
את צריכה להתגבר על זה נכון שבית ספר זה לא המקום הכי כיף בעולם אבל אין מה לעשות את הולכת לשם ללמוד
את צריכה להתגבר על זה נכון שבית ספר זה לא המקום הכי כיף בעולם אבל אין מה לעשות את הולכת לשם ללמוד
אנונימית
תבקשי לא ללכת ותבטיחי שתשלימי את החומר וזה לדעתי ירשו לך זה הרבה זמן להתארגן ולנסוע
שואל השאלה:
כן אבל כבר לא הייתי בבית ספר ביום שני ואני חסרה מלא אבל למה אני חסרה כי אין לי שם מה לעשות יש לי הפרעות קשב וריכוז אני לא מבינה שום דבר בכלל בכל שיעור אני פשוט באה ויושבת מהשעה 8 עד 3 וחצי ולא עושה כלום
כן אבל כבר לא הייתי בבית ספר ביום שני ואני חסרה מלא אבל למה אני חסרה כי אין לי שם מה לעשות יש לי הפרעות קשב וריכוז אני לא מבינה שום דבר בכלל בכל שיעור אני פשוט באה ויושבת מהשעה 8 עד 3 וחצי ולא עושה כלום
אנונימית
אז זה לא עניין חברתי תודה לאל כבר דאגתי שמציקים לך
את צריכה לדבר עם ההורים שלך שיקחו אותך לאבחון
את צריכה לדבר עם ההורים שלך שיקחו אותך לאבחון
אנונימית
אולי את צריכה עזרה בזה
שואל השאלה:
הייתי באבחון ואני בתהליך לקיחת רטלין אבל בנתיים אין לי וזה ממש קשה
הייתי באבחון ואני בתהליך לקיחת רטלין אבל בנתיים אין לי וזה ממש קשה
אנונימית
אולי תבקשי ממורה עזרה קצת
שואל השאלה:
היא דברה איתי היא לא יכולה לעזור בכלום
השאלה איך אני יכולה לא לבוא ואיזה תירוצים יש?
היא דברה איתי היא לא יכולה לעזור בכלום
השאלה איך אני יכולה לא לבוא ואיזה תירוצים יש?
אנונימית
אני מבקשת מי מך להפסיק ללכת למקום שלט טוב ל בוא זה יותר חשוב מי לימודים תנסי להשלים תה חומר בה בקשה מי מך
אפשר תמיד להשלים לימודים אבל הא מצב הא נפשי שלך יותר חשוב הגתי לה מצב שה נסתי להיאבד ביגל בית ספר וה פגתי בה עצמי שה תביני כמה זה פוגע בה בן אדם שהוא חייב ללכת לה בית ספר ולא טוב לו והוא מעדיף למוות אז לא זה רק עוסה רע
אני באמת מבינה אותך
אצלנו בביתספר היו עוזרים לבנות עם קשב וריכוז חבל שלא עושים אצלכם כלום אל תלכי םשוט או שתלכי ותנסי איך שהוא ללמוד
שואל השאלה:
כי אין לי ברירה כבר התקבלתי אליו
כי אין לי ברירה כבר התקבלתי אליו
אנונימית
אולי היא כן יכולה לעזור לך.לפחות תנסי לדבר עם ההורים
שואל השאלה:
כנראה יש בגלל הציונים שלי שום תיכון אחר לא יקבל אותי
כנראה יש בגלל הציונים שלי שום תיכון אחר לא יקבל אותי
אנונימית
אני לא מכירה אותך ומאמינה לך שקשה לך להתרכז אבל את חייבת להבין את זה שאת לא יכולה להאשים את הבעיות קשב וריכוז שלך באי רצינות שלך בלימודים
נכון הריטלין מרכז והוא באמת עוזר בבעיית קשב הריכוז אבל את צריכה לתפוס את עצמך בידיים אל תחשבי שברגע שתקחי אותו יקרו ניסים ונפלאות וברגע תהפכי לתלמידה מצטיינת וקשובה
זה לא עובד ככה
תתאמצי קצת יותר להתרכז
נכון הריטלין מרכז והוא באמת עוזר בבעיית קשב הריכוז אבל את צריכה לתפוס את עצמך בידיים אל תחשבי שברגע שתקחי אותו יקרו ניסים ונפלאות וברגע תהפכי לתלמידה מצטיינת וקשובה
זה לא עובד ככה
תתאמצי קצת יותר להתרכז
אנונימית
שואל השאלה:
אני התאמצתי ממש מלא ואז פשוט נמאס לי ואין לי כבר כוח לזה ואני לא חושבת שריטלין עושה ניסים ונפלאות אני יודעת שזה תלוי בי והשאלה בכלל הייתה מה לומר כדי שאני לא הלך לסיוט הזה לא איך להתרכז או משהו כזה
בכל מקרה תודה למי שענה3>
אני התאמצתי ממש מלא ואז פשוט נמאס לי ואין לי כבר כוח לזה ואני לא חושבת שריטלין עושה ניסים ונפלאות אני יודעת שזה תלוי בי והשאלה בכלל הייתה מה לומר כדי שאני לא הלך לסיוט הזה לא איך להתרכז או משהו כזה
בכל מקרה תודה למי שענה3>
אנונימית
תיכונים אחרים כן יקבלו אותך, זה לא מגדיר אותך בתור בת אדם אם יש לך הפרעות קשב וריכוז, יש דברים אחרים שיכולים לעזור לך להתרכז ולשמור על פוקוס