8 תשובות
שואל השאלה:
אני ממש מרגישה רע
אנונימית
מותר ונעלה להגיד סליחה
לא חושב שיש דבר כזה לא מתאים לאופי אי אפשר לתחום בנאדם בצורה הזאת. אם את חושבת שפגעת בהן תבקשי סליחה
אחכ יש הרגשה גברית כזאת טובה
מה אמרת? פגעת בהן באיזשהו אופן?
אם כן, תצטערי
קודם כל מותר לעשות טעות וזה בסדר,תלכי לחברות שלך ותתנצלי אם את מרגישה שזה לא היה במקום
שואל השאלה:
לא אמרתי משהו שפגע
אבל אמרתי משהו שלא באופי
ואני מרגישה רע ומאוכזבת מעצמי
אנונימית
מה זאת אומרת לא לאופי? מה את רובוט? אנשים משתנים כל יום קצת, עכשיו יש בך שינוי קטן... שקורה אצל כולם. את לא צריכה להצטער על כך במיוחד אם לא אמרת משהו פוגעני
אנונימית
באותו הנושא: