5 תשובות
העיקר שתהיה אהבה
לא משנה
כן
לא צריך לפרט
פשוט כן.
לא צריך לפרט
פשוט כן.
מעדיף שהן יתחילו
אנונימי
וואלה יכול להיות מגניב אבל אני אישית אעדיף שהיא תביא לי רמזים במקום להציע.
אבל אני לא אתנגד וזה יהיה נחמד מצדה ואם אני בקטע אז אני אזרום עם זה.
אל תפחדי לעשות את זה הכי גרוע הוא יגיד לא וזה ממש לא סוף העולם
אבל אני לא אתנגד וזה יהיה נחמד מצדה ואם אני בקטע אז אני אזרום עם זה.
אל תפחדי לעשות את זה הכי גרוע הוא יגיד לא וזה ממש לא סוף העולם
באותו הנושא: