6 תשובות
כן כולם חולים מה זה
שואל השאלה:
מי מכליל מה את רוצה^^
אנונימית
זה תקופת מעבר כזאת החורף מתחיל זה לגיטימי
בהחלט אני אלרגית ליטרלי לעונת המעבר ואני מרגישה מזעזע
זה בגלל העונות מעבר
כןן מה זה למה כולם חולים