2 תשובות
לא.
1. נתחיל מזה שדבר ראשון לאכול 800 קלוריות ביום זה ממש לא בריא ואת יכולה לאבד את המחזור שלך
2. ביום, בלי לזוז, רק לשכב, את שורפת 1000 קלוריות. מה שאומר שגם אם לא עשית כלום את תרדי במשקל. גירעון קלורי.
3. לא קשור אבל פליז תאכלי יותר, את עושה נזק לעצמך וחבל.
לא.
זה ממש בסדר!
את לא תשמיני
זאת כמות נורמלית ובסדר.