12 תשובות
לגמרי גאה בך
יפה
שואל השאלה:
תודה לכם מעריכה מאד 3>
אנונימית
גאה בך בכל מצב גאה במי שאת לפני הכל
יאא איזה יופיי
ממש גאה בך3>
אנונימית
גאה בך מהממת
כל הכבוד לךך!! גאה בך!!
מגיע לך אגוז
גאה בך יקירה
כל הכבוד מיידלעע
באותו הנושא: