4 תשובות
לא
מה לעשות
מקובלים זה עם קשה
מה לעשות
מקובלים זה עם קשה
גם אני ככה, מרגיש שאת פחות צריכה לרצות ואת יותר "חופשיה" ופתוחה
ושפחות שופטים אותך
ושפחות שופטים אותך
תתחברי למי שבא לך...
לא בעיקר עם בנות מקובלות זה קשהd:
באותו הנושא: