3 תשובות
שאלה מענינת אבל אני לא מבינה בזה ולא רוצה להטעות אותך, אז אני משאירה לכאלו שיותר בקיעים בזה לענות לך
אבל עניתי פה כי סתם רציתי להגיד לך שאני ממש אוהבת את התשובות והשאלות שלך באתר
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית, תודה רבה על המחמאה! אני מנסה לתת כמה שיותר תשובות מפורטות אם יש לי זמן או אם אני מבינה בנושא.
שואל השאלה:
אנונימי, רגע אבל לא הבנתי למה. האם זה כי חוק נחקק על ידי קבוצה בזמן שמוסר הוא נקבע על ידי כל בן אדם לעצמו?

אבל רגע, למה אז מצפים שיהיה אותו מוסר לאנשים שונים? זה די לא מסתדר לי