14 תשובות
אחלה
ציירה*
אוישש זה מתוק וטוב!! אני למשל ועוד המון אנשים לא ידעו לעשות חצי חחח
אוישש זה מתוק וטוב!! אני למשל ועוד המון אנשים לא ידעו לעשות חצי חחח
למה זה מצחיק אותי זה חמוד קצת קריפי
יואו זה ממש חמוד
היא יכולה לעשות צביעה מלאה יותר וזה ממש יוסיף
היא יכולה לעשות צביעה מלאה יותר וזה ממש יוסיף
שואל השאלה:
^^^תודה לך על תיקון ועל הדעה, בן.
חח, אה, מבין, זה בסדר, לכל אחד יש תחביב שונה.
^^^תודה לך על תיקון ועל הדעה, בן.
חח, אה, מבין, זה בסדר, לכל אחד יש תחביב שונה.
אנונימי
שואל השאלה:
^^אני בטוח שהיא ציירה בשביל כיף, אבל לעתיד הטיפ יהיה שימושי.
תודה.
^^אני בטוח שהיא ציירה בשביל כיף, אבל לעתיד הטיפ יהיה שימושי.
תודה.
אנונימי
זה חמודד בת כמה היא?
שואל השאלה:
^שלחתי בפרטי, כי לא רוצה לשתף מול כולם חח..
^שלחתי בפרטי, כי לא רוצה לשתף מול כולם חח..
אנונימי
וואו!!
זה מצחיק וחמוד בו זמנית, זה מאוד יפה!! תשמרו את הציורים שלה.. בעתיק יהיה מעניין ומצחיק להיזכר בזה :>
זה מצחיק וחמוד בו זמנית, זה מאוד יפה!! תשמרו את הציורים שלה.. בעתיק יהיה מעניין ומצחיק להיזכר בזה :>
שואל השאלה:
נשמור, בטחח, ותודה!
כנ"ל 'וונדה מקסימום אישתי'^ !
נשמור, בטחח, ותודה!
כנ"ל 'וונדה מקסימום אישתי'^ !
אנונימי
חמוד ממש! חח מאוד מוצלח להתחלה ובטח שלילדה צעירה (אם היא קטנה יחסית) בדרך כלל ככה ציירים מתחילים רואים שיש לה את זה.
שואל השאלה:
^תודה! וכן, היא ממש צעירה, וכן, גם אני חושב ככה, שיש לה כנראה את זה.
^תודה! וכן, היא ממש צעירה, וכן, גם אני חושב ככה, שיש לה כנראה את זה.
אנונימי
יאא היא מציירת ממש יפה
שואל השאלה:
^כןן, תודה!
^כןן, תודה!
אנונימי
באותו הנושא: