4 תשובות
תמצאי חברות חדשות
קודם כל זה טוב שיש לך גבולות ואת לא נגררת, את עדיין יכולה להיות חברה שלהן, פשוט לא ללכת איתן למקומות שפחות מתאים לך, בכל אופן את תכירי עוד הרבה אנשים בחיים שלך ויהיו לך המון חברים אז אל דאגה (:
שואל השאלה:
^
אני פחות אוצה להיות חברה שלהן, הן מתנהגות אליי דוחה
אנונימית
אז אל תהי, את צריכה להיות ליד אנשים שעושים לך טוב, גם אז זה אומר להתרחק ולהיות לבד כרגע