תשובה אחת
אני לא ממלצרת או משהו אבל פעם אחת הייתי במסעדה והמנקה שולחנות היה עם כפפות אז לא נראלי שתהיה לך בעיה כי גם בגלל הקורונה אז יכולה להגיד שזה יותר הגייני..