5 תשובות
ביזיון! תעשי לבד
יקר רצח
למרות שגם אני עושה אצל מישהי ב-120 ועדיין חושבת שיקר.
למרות שגם אני עושה אצל מישהי ב-120 ועדיין חושבת שיקר.
מה זה עולה 80 ממה שאחותי אמרה לי
יקר.
אני מניקוריסטית..
לפי דעתי יותר מ120 שח לא צריך לקחת.
אני מניקוריסטית..
לפי דעתי יותר מ120 שח לא צריך לקחת.
יש שעושות ב100. תחפשי...
באותו הנושא: