5 תשובות
ביזיון! תעשי לבד
יקר רצח
למרות שגם אני עושה אצל מישהי ב-120 ועדיין חושבת שיקר.
מה זה עולה 80 ממה שאחותי אמרה לי
יקר.
אני מניקוריסטית..
לפי דעתי יותר מ120 שח לא צריך לקחת.
יש שעושות ב100. תחפשי...