5 תשובות
קשה כן
שווה גם כן
ממש ממש תלוי
אני מלצרית ויכולה להגיד לך שזה קשה ושיש הרבה לחץ,השאלה אם את יכולה לאהוב את זה והאם תסתדרי,כי לא כולם אוהבים שזה ככה בקושי יש זמן לדבר עם המלצרים באולם שאני עובדת
אם זה מקום לא ממש לחוץ או שזה יותר קייטרינג אז שווה מאוד