6 תשובות
לא נגד החיסון אבל אני מבינה את מי שמפחד ממנו.
תחשבי שחיסונים אחרים הם חיסונים שמחסנים בהם כבר שנים והכל לגביהם ודאי. החל מכמה ומתי מנות חיסון לתת ועד תופעות לוואי.
הקורונה הוא חיסון צעיר שלא נוסה במשך שנים ועדיין לא בטוח מה ההשפעות שלו לטווח ארוך או לאיזה גיל הוא מתאים באיזה מינון.
אז שוב, אני לא נגד חיסונים ומחוסנת בעצמי אבל אי אפשר להשוות בין חיסון אחר לאחר. אי אפשר להשוות בין טטנוס לקורונה.
אני לא מתחסנת כי קורונה זאת שפעת, זה שאנחנו עיוורים ולא יודעים לקרוא נתונים זאת בעיה.

אחוז המתים משפעת קורונה בשנה הראשונה לא מתשווה לאחוזים שמתו משפעת *רגילה* שנה קודם לכך.

חוץ מזה שמלא רופאים יותר מוסמכים מכללית פה או פייזר אמרו שהם לא מתחסנים ולא את משפחתיהם.

ועד כה המשפחה שלי בלי חיסון חיה בסדר, כן אנחנו חולים מידי פעם כמו כולם כי נהיה קר.
אבל כבר חלק מאיתנו עברו קורונה ועם טיפול נכון זה עבר בסופו של דבר.


ואם כבר היו אומרים לי שהחיסון עוזר הייתי מתחילה לחשוב אם שווה להתחסן, אבל כשליטרלי אפשר גם לדבק וגם לחלות אלה נתונים שלא שווים חיסון.
אני לא מתחסנת כי אני חושבת שלא צריך את זה כמו שאני לא מתחסנת לשפעת אבל בכללי אני לא נגד חיסונים אבל אני נגד הכפייה, לדעתי מי שרוצה להתחסן שהתחסן ומי שלא לא
כי אנחנו יודעים מה המטרה של החיסון, ומי עודמ מחאחריו: ביל גייטס שרוצה לדלל את אוכלוסיית העולם.
היה לחיסון בדיקות על מתנדבים אחרת משרד הבריאות לא היה מאשר אותו
אנונימי
כי את החיסונים תמיד היו בודקים אותם כמה שנים, ואז עובר בדיקות ואישורים.
החיסון הזה פשוט לקח פחות משנה בלי בדיקות ורק אישורים.
לכן הם די חוששים.
תקשיב זה די הגיוני שאנשים יחששו מחיסון שפתאום מגיע משום מקום ואומרים שהוא מצליח.
זה מפחיד מאוד.
אבל צריך לקחת את הסיכון של זה.
והאנשים האלו לא לוקחים את הסיכון כי לא יודעים מה יש בתוכו