5 תשובות
על השנים שחיות
אנונימי
שואל השאלה:
כן
כן
שואל השאלה:
כן זה המילים.. אבל זה למה הם כתבו את השיר?
כן זה המילים.. אבל זה למה הם כתבו את השיר?
שואל השאלה:
תודה
תודה
מה שהאבן אמר(ה)
השיר נכתב על זה שהוא איבד את אביו..
הוא בעצם אומר שהוריך עלולים לעזוב (למות..) בכל רגע, ללא התראה מוקדמת..
ושאתה צריך להשמיע את קולך כביכול, לנצל כל רגע עם הוריך, לדבר איתם לאהוב אותם, להסדיר דברים.. לפני שיהיה מאוחר מדי והם כבר לא יהיו כאן.
השיר נכתב על זה שהוא איבד את אביו..
הוא בעצם אומר שהוריך עלולים לעזוב (למות..) בכל רגע, ללא התראה מוקדמת..
ושאתה צריך להשמיע את קולך כביכול, לנצל כל רגע עם הוריך, לדבר איתם לאהוב אותם, להסדיר דברים.. לפני שיהיה מאוחר מדי והם כבר לא יהיו כאן.
אנונימית
באותו הנושא: