9 תשובות
לא לא
שואל השאלה:
כי..?
כי..?
לא חושבת
שואל השאלה:
אבל החיסון פג תוקף אחרי חצי שנה ותמיד יהיו וריאנטים חדשים
אבל החיסון פג תוקף אחרי חצי שנה ותמיד יהיו וריאנטים חדשים
מרק מפתחת חיסון אוניברסלי לכל סוגי השפעת והקורנה בזריקה אחת אז ברגע שיהיה את הנס הזה ,
נצטרך פחות חיסונים
נצטרך פחות חיסונים
נחייה ונראה
לא כל החיים...
בסופו של דבר לא
לא ,כשהקורונה תעלם באיזשהו שלב
יפסיקו עם החיסונים
ואני מקווה שלצמיתות ושהקורונה חס וחלילה לא תחזור.
יפסיקו עם החיסונים
ואני מקווה שלצמיתות ושהקורונה חס וחלילה לא תחזור.
אנונימית
באותו הנושא: