9 תשובות
לא לא
שואל השאלה:
כי..?
לא חושבת
שואל השאלה:
אבל החיסון פג תוקף אחרי חצי שנה ותמיד יהיו וריאנטים חדשים
מרק מפתחת חיסון אוניברסלי לכל סוגי השפעת והקורנה בזריקה אחת אז ברגע שיהיה את הנס הזה ,
נצטרך פחות חיסונים
נחייה ונראה
לא כל החיים...
בסופו של דבר לא
לא ,כשהקורונה תעלם באיזשהו שלב
יפסיקו עם החיסונים
ואני מקווה שלצמיתות ושהקורונה חס וחלילה לא תחזור.
אנונימית