התחברות הרשמה

איך לסדר בנות בצבא?

8 בנובמבר 2021, 21:19
גיוסחייליםצה"לשירות צבאיצבא    
3 תשובות
אמאלה אתה רציני? שתהיה בריא
ל
לא סתם ילדה
תעמיד אותם ב -ח
A
Ariel97
לא הבנתי את השאלה וכנראה שאני לא אמור להבין את השאלה
א
אוהיו עולם
באותו הנושא:
בת 16 (כיתה י') ובן 19 (בצבא ) זה בסדר ?
בן 19 בצבא ובת 16 בכיתה י זה בסדר?
בן 19 בצבא ובת 16 שעולה עכשיו ל-יב זה בסדר?
בת 16 בכיתה י' עם בן 20 בצבא זה בסדר נכון?
זה בסדר שילדה בת 15 תתכתב עם מישהו בן 18 (בצבא) באינסטגרם
בת 16 (עולה ל-יא) בן 19 (צבא) זה בסדר ?
האם לדעתכם זה בסדר שבחור בן 21 בצבא ימשיך להיות בקשר עם מישהי בת 14
בת 18 ובקרוב מתגייסת ואני 1.50 איך אני אסתדר בצבא יש בנות שגם נמוכות בצבא?
יש פה בנות שרזו בצבא או מישהו שמכיר מישהי שרזתה בצבא ולא הייתה בקרבי
בנות לקראת צבא/ אחרי צבא/ בצבא, עזרה פליז.
בנות שהיו בצבא או בצבא עכשיו