12 תשובות
לא, ממש לא:(
אתם בשני מקומות שונים בחיים אבל מבחינת חוק זה בסדר
מוסרית מבחינתו לא, וזה יכול להוביל לניצול.
לדעתי, לא
לא
מבחינת חוק, כן.
אם הקשר והכימיה טובה אז זה די סבבה.
למרות ששניהם במקומות שונים בחיים, אחד כמעט מסיים צבא והשניה רק התחילה תיכון..
אם הקשר והכימיה טובה אז זה די סבבה.
למרות ששניהם במקומות שונים בחיים, אחד כמעט מסיים צבא והשניה רק התחילה תיכון..
אם ההורים שלך בסדר עם זה אז כן
אם לא אז לא
אם לא אז לא
אנונימית
לדעתי לא
לא כל כך בסדר
כשתגיעי לגיל 18 זה יהיה יותר טוב
כשתגיעי לגיל 18 זה יהיה יותר טוב
לא הוא מנצל אותך מינית
מבחינה חוקית כן,
אבל זה הכל תלוי בכם
אבל זה הכל תלוי בכם
באותו הנושא: