3 תשובות
חוסר ביטחון, לא אוהבים את הקול שלהם, אין להם כוח, מפחדים שהשיחה לא תזרום.
עם אנשיפ שאני פוגש ברגיל לא אכפת לי. אבל עם אנשים מהאינטרנט לא יודע, אני יותר מעדיף לפגוש במציאות לפני טלפון.
עליי משפיע מאוד טון המדבר בטלפון
באותו הנושא: