8 תשובות
בטח גם אני
ראיתי פעם מישהו עושה את זה והוא היה טבעוני.
יש עוד שעושים את זה אבל אני אישית לא אעשה את זה, נראה לי רדוד מידי
יש עוד שעושים את זה אבל אני אישית לא אעשה את זה, נראה לי רדוד מידי
נראה לי שכולנו ניסינו את זה בשלב כלשהו בחיינו.
הייתה לי חברה שעשתה את זה ואף פעם לא הבנתי למה, זה נראה כל כך מגעיל. בחיים לא עשיתי את זה
לא, גם אני עשיתי את זה, יותר מפעם אחת
אני לא עשיתי את זה, לא טעים לי
חחח גם אני עשיתי
באותו הנושא: