8 תשובות
שואל השאלה:
אני מדברת על לשתות 4-3 ליטר
אנונימית
מים מותר עד 6 ליטר ביום בואי נגיד ככה. אף אחד לא יצליח להגיע לזה
אז תשתי תשתי
3-4 ליטר ביום זה יותר מידי
מומלץ לשתות ליטר וחצי- שני ליטר ביום
שואל השאלה:
אבל אני גם חולה וגם במחזור אז אני צריכה לשתות הרבה יותר מים מהרגיל השאלה אם זה יכןל לפגוע בי או לא
אנונימית
לא יפגע בך
שואל השאלה:
אז 3-4 ליטר זה בסדר?
אנונימית
זה בסדר.