8 תשובות
שואל השאלה:
אני מדברת על לשתות 4-3 ליטר
אני מדברת על לשתות 4-3 ליטר
אנונימית
מים מותר עד 6 ליטר ביום בואי נגיד ככה. אף אחד לא יצליח להגיע לזה
אז תשתי תשתי
אז תשתי תשתי
3-4 ליטר ביום זה יותר מידי
מומלץ לשתות ליטר וחצי- שני ליטר ביום
מומלץ לשתות ליטר וחצי- שני ליטר ביום
שואל השאלה:
אבל אני גם חולה וגם במחזור אז אני צריכה לשתות הרבה יותר מים מהרגיל השאלה אם זה יכןל לפגוע בי או לא
אבל אני גם חולה וגם במחזור אז אני צריכה לשתות הרבה יותר מים מהרגיל השאלה אם זה יכןל לפגוע בי או לא
אנונימית
לא יפגע בך
שואל השאלה:
אז 3-4 ליטר זה בסדר?
אז 3-4 ליטר זה בסדר?
אנונימית
כן
זה בסדר.
באותו הנושא: