15 תשובות
ממש לא
לא כלכך
לא
אם זה ספציפית שלנו אז לדעתי זה פשוט סיפורים אמיתיים כי רובם אמיתיים ויש הוכחות אבל הניסים שלהם לא אמיתיים (לדעתי) קיצר אני חושב שאלה פשוט סיפורים שעברו מפה לאוזן ושינו שם יותר מידי דברים כמו רכילות זולה וכמובן שיש בזה גם מניעים פוליטיים אומנם היום פחות אבל פעם אלה שעבדו בבית המקדש קיבלו המון כסף לדוגמה
i don't believe in the gods' existence. man is the master of his own fate, not the gods. the gods are man's creation to give answers that they are too afraid to give themselves.
ragnar lothbrok
ragnar lothbrok
אנונימי
כן
אבל גם לדברים הטובים שקורים להם
אבל גם לדברים הטובים שקורים להם
ממש אבל ממש לא, בכלל לא מסכימה.
בערך..
כל דת נוצרה מסיבות אחרות. יכול להיות שליטה, כסף, רצון טוב אפילו, שקרים שהתגלגלו ומאות סיבות אחרות.
אבל הנקודה היא שכולם הומצאו על ידי האדם ורובם מבוססות על שקרים.
אבל הנקודה היא שכולם הומצאו על ידי האדם ורובם מבוססות על שקרים.
ברור
המצאה כן, אבל לא בהכרח רק מהסיבה שציינת
בין היתר 3>
אכן כן.
כנראה
אבל דת זה דבר טוב, לפחות זה נותן לאנשים ערכים
אבל דת זה דבר טוב, לפחות זה נותן לאנשים ערכים
אנונימית
באותו הנושא: