5 תשובות
להגיד סליחה
שואל השאלה:
^לא ממש עזרת
אפשר בבקשה תשובות רציניות
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת באיזה מצב הם כרגע, אם הם בכלל כועסים, אם הם שכחו אותי, או שלא אכפת להם, בכלל זה פשוט לבוא ולהגיד סליחה זה קצת מוזר. ואני צריכה את דעתכם מה לעשות/ מה הייתם עושים/ או איך אתם הייתם מרגישים אם הייתם הם, והאם בכלל הייתם רוצים לחזור איתי לקשר?/זה היה פוגע בכם בצורה כלשהי?
אנונימית
תעני ופשוט תכתבי סורי שלא עניתי הרבה זמן פשוט.. ככה וככה וזהו.. זה נורמלי את יודעת
פשוט לא לענות וזהו...