5 תשובות
פשוט לספר! לא משנה איך זה ישמע העיקר שתגידי ואני בטוחה שהם יחבקו ויתמכו ויעזרו, בהצלחה שהיה
אני חושבת שתספרי להם הכל שיחה ארוכה
אני בטוחה שהם יעזרו לך ויחבקו אותך
ובבקשה אל תעשי את זה אני יודעת שהכל נראה קשה
אבל מכל סוף רע יש גם טוב
ובהצלחהה
תגידי להם שכבר תקופה המצב הנפשי שלך לא יציב ואת מפחדת שהוא יחמיר ושהגיע הזמן לטפל בזה וללכת לייעוץ פסיכולוגי.
רק בריאות❤
אנונימית
תתחילי בבקשה ללכת לפסיכולוג וכשישאלו אותך למה תגידי
היי,
קוראת את מה שרשמת ורוצה להגיד לך שזה כל כך אמיץ לבקש עזרה, זה לא מובן מאליו שאת אוספת את הכוחות כדי לעשות את זה... אני יכולה רק לתאר לעצמי כמה חששות זה בטח מעלה בך...
יקרה, אם את מרגישה שקשה לך להגיד להם את זה במילים, אולי את יכולה לכתוב להורים מכתב ולתת להם לקרוא אותו.
אם תרצי להמשיך לדבר על זה, אני רוצה לספר לך שאני מתנדבת בעמותת סה"ר - סיוע והקשבה ברשת. יש לנו צ'אט אנונימי שנפתח כל ערב (לא כולל שישי). בצ'אט נוכל להקשיב ולהבין יותר, לנסות לתמוך ואולי לחשוב ביחד על דרכי סיוע נוספות. אני מצרפת את הלינק לאתר, את מוזמנת להתחבר בכל עת.
שלך,
מתנדבת סה"ר.