11 תשובות
מובן ממש כולנו ככה בערך פשוט צריך ללמוד איך לשלוט בזה
תתחיל לדבר איתה ותשאל מה קורה וזה..
תראה עינין
אל תתן לה אבל לשבור לך את הלב
שואל השאלה:
אני שפן פחדן
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית גיליתי שאני מאוהב אגל מדחיק את זה מלא זמן
אבל*
אנונימי
לא הבנתי מה גילית ואיך מה עובד
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רגיל למצבים שאני לא בשליטה קשה לי עם זה באמת שאני סגור גם
אנונימי
להתמודד עם הפחד
למה אתה מפחד לשלוח הודעה? זה כולה לדבר ולהכיר אותה לא?
אנונימית
שואל השאלה:
נכון אבל מפחד שהיא לא מרגישה אותו הדבר
אנונימי
אתם לא מדברים בכלל? אז למה שהיא תרגיש אותו הדבר
מי זאת? מכיר אותה מהבית ספר או משהו?
אנונימית
שואל השאלה:
לא מהבצפר
אנונימי