7 תשובות
משחררת בידיעה שהרע הזה יחזור אליו פי 7 וממשיכה ומשקיעה בעצמי ככה שכל פעם שהוא יראה אותי הוא יגיד מה עשיתי
הייתי נפרדת ממנו מן הסתם.
הייתי מאחלת לו המשך חיים טובים וזהו.
הייתי בוכה כמה ימים
מסתובבת בבאסה שבועיים וממשיכה הלאה.
^ אה וכן מן הסתם שגם נפרדת
הייתי נשברת לתקופה ארוכה, ואז מנסה להמשיך הלאה
תלוי, אם אהבתי את הבן אדם אני ימצא דרך לנקום בו ואז להיפרד מימנו, ואם אני לא אהבתי אותו אני פשוט אפרד.
אנונימי
בוכה את חיי
סתם הייתי שמחה שגליתי לפחות במקום להישאר בלי ידיעה שזה קרה
נפרדת