התחברות
הרשמה
84 במבחן באנגלית כיתת מצויינות כיתה ט זה טוב ?
קיבלתי 84 ואני ממש מבואס, זה ציון טוב ? ( היה כתיבה טיעונית ו2 טקסטים
20 בנובמבר 2021, 21:23
ציונים
הכנה למבחן
כיתה
חשבון
בגרות
4 תשובות
זה טוב ממש
ע
עבדול
84 זה מעולה
א
אה כן
שום ציון בחטיבה לא חשוב
y
youtrippin
זה מעולה
מ
מתפגרת
באותו הנושא:
אני יודע שזו שאלה דיי מפגרת אבל 86 באנגלית למבחן של האנסין בכיתה ט( הקבצה א סוג של מצויינות) זה ציון טוב?
קיבלתי 58 במבחן במתמטיקה מצויינות כיתה ז כמה זה גרוע מ1 ועד 10?
81 במבחן באנגלית כיתה ט' בכיתת מצוינות (והמבחן הראשון של התיכון ) זה טוב ? אני מרגישה נוראי
80 במבחן במתמטיקה כיתת מצויינות/עתודה כיתה ט, טוב או שצריך לשפר עוד?
67 במבחן מסכם בפיזיקה כיתת מצויינות זה גרוע?
קיבלתי במבחן 40 ואני בכיתת מצוינות..יכולים להוריד אותי מהכיתה?
מבחן ראשון שלי במתמטיקה קיבלתי 58 אני הקבצת מצויינות בכיתה ח, עידוד?
אם הציונים שלי באנגלית הם 60-70 בכמה יחידות אני אהיה? (אני בכיתה ט כיתת מצוינות)
יכול להיות כזה דבר שמישהו בכיתת מבר ילמד 5 יחידות אנגלית (עם ילדים שבכיתת מצוינות?)
מי שעבר את כיתה ח' ועשה מבחן באנגלית המבחן רק באנגלית ?
אם הייתם צריכים לבחור- כיתת נחשון\כיתת מצוינות, מה הייתם בוחרים ולמה?