יכול להיות וזה הישמע מגולך וילדותי אבל בקיצור אני אמורה לעשות עבודת חקר בקבוצה על משהו עם גשם חומצי והשפעתו אז אני הייתי אמורה להסביר ברקע מדעי (סקירה מדעית, סקירת ספרות מדעים או איך שאתם לא קוראים לזה) מה זה גשם חומצי וחברה שלי הייתה אמורה לכתוב השערה ושאלת חקר הבעיה היא שהיא לפני שעה בערך (הייתי עסוקה אז לא שמתי לב) את החלק "שלה"... חשבתי שביא כתבה את ההשערה וכל זה אז התעלמתי. עכשיו פתחתי את הקובץ ואני רואה שהיא עשתה את החלק שלי...
אתם בטח עכשיו תגידו "פשוט תעשי את ההשערה" אני גרועה בזה ותמיד הורידו לי על זה כי אני לא מבינה איך כותבים את זה הקבוצה שלי הבינה אותי ולכן לקחתי גשם חומצי
אני עכשיו כתבתי לה שזה לא החלק שלה וזה אבל היא בטח כבר ישנה ואני צריכה את זה למחר באופו עקרוני... (מחר אנחנו כולם מראים את החלקים שעזינו ומחברים) מה לעשות עוד?-- להתלוננן לשאר חבריי הקבוצה בפרטי אם הם ערים? מה לעשות?