9 תשובות
רציתי ללכת באותו יום עם לוק ספציפי שהיה בכביסה אז פשוט לא הלכתי
אנונימית
סחרחורת
זה פנימייה אז ברגע שלא באתי זה לא רק יום אחד
זה פנימייה אז ברגע שלא באתי זה לא רק יום אחד
יום שיער ממש רע
לא הגעתי לבית ספר בגלל ריב עם אמא שלי
סתם כי לא רציתי
איחרתי ב2 דקות (תירוץ לעצמי)
אני בפנימיה אם אני לא רוצה לבוא לכיתה אף אחד לא יודע
לא בא לי
אנונימי
גס מדי לאפליקציה ביי
אנונימית
באותו הנושא: