7 תשובות
גם המצלמה פרמטר
אייפון יותר מגניב אנשים
שואל השאלה:
המצלמה זה לא סיבה מפגרת לפסול את אנדרואיד :) זו סיבה מוצדקת
המצלמה זה לא סיבה מפגרת לפסול את אנדרואיד :) זו סיבה מוצדקת
אנונימי
חחח מסכימה ממש
שואל השאלה:
שונטל להיות כמו*
שונטל להיות כמו*
אנונימי
כל פרחה ממוצעת:
אנונימית
מסכימה.
בכללי אייפון יותר נוח.
בכללי אייפון יותר נוח.
באותו הנושא: