6 תשובות
ברור שכן
כע למה לא
תמיד. לכולםן יש את הזכות לדבר על הבעיות שלהםן. פשוט באופן כללי טוב לחיים לגעת איך לקחת דברים בפרופורציה, גם אם בן אדם חווה משהו ממש רע- יכולים להיות דברים יותר קשים. אז אל תחשבי שהבעיה שלך מפגרת
כן
גם אם לאנשים יש בעיות קשות יותר, לא מבטל את הבעיות שלך או הזכות שלך להתלונן
זה קשה לך והעובדה שיש אנשים שסובלים יותר לא צריכה להשפיע
ברור. כל אחד והבעיות שלו. יש בעיות שאולי קלות יותר לאנשים אחרים אבל קשות יותר לך וההפך.
כן. וגם לשמוח שהבעיות שלך "מפגרות" כי יש אנשים עם בעיות ממש נוראיות בחיים.