6 תשובות
אל תבכי אני לא בוכה בחיים
תצעקי.
מבטיחה שזה משחרר ברמות אבל ממש תוציאי את כל מה שיש לך
לבכות זה טוב ומשחרר לפעמים אבל בכוח זה לא טוב צריך לתת לזה לצאת לבד אולי לשמוע מוזיקה אבל לא לנסות לבכות בכוח
אני בדיוק כמוך לא בכיתי שנים
אני תמיד שומר לעצמי דברים שקוראים לי
לא משתף אף אחד
מצטער לא יכול לעזור לך :(
אם את לא מצליחה לבכות וזה לא יוצא לך טבעי אבל את רוצה לפרוק- תחפשי דבר אחר שיפיג לך את הכעס והעצב, בין אם להוציא אנרגיות בספורט ועד ללהתעסק במשהו שאת אוהבת.
תרביצי לכרית