10 תשובות
אני מקווה שתעבור את זה מהר❤
אם אתה צריך לדבר איתי ולשתף אותי בפרטי על מה שעובר עלייך אני פה 3>
וואי זה היה לא מזמן בתחילת ספטמבר כזה
בדידות בשיאה ומלא עצב..... לא שזה כל כך השתנה
עכשיו..
כיתה ו-ז חברות חרא שהרסו לי הכל , תקופה מזעזעת
את האמת שממש עכשיו :(
תקופה שהתחילה מכיתה ז' כשהתחלתי להבין שאף אחד לא מעריך אותי
אני לא אפרט לאיזה מצבים זה הגיע בסוף אבל זה נמשך כמה שנים
ואחר כך התקופה שאחרי פרידה
אבל אני חושבת שהתקופה הזאת גם למדה אותי הרבה דברים חשובים אז היא הייתה טובה בסופו של דבר
אבל בהחלט לא קלה
למה מה קורה לך? ובגדול בגיל ההתבגרות אכלתי כאפה על החיים סתם ככה בגלל ההורמונים והייתי בדיכאון רציני ואף אחד לא הבין אותי ורק אחרי כמה חודשים זה עבר לבד והבנתי שהכל שטויות ושיש דברים שלא בשליטתי ומה שיקרה יקרה
שוטרים באו ליומולדת שלי כי כתבתי כאן שטויות
ברה היה מדכא
במילה אחת חטיבה
דיכאון, חרדות, מצב נפשי ירוד הפרעות אכילה ובעיות חברתיות