9 תשובות
כיתה ז, ח, וחצי מט.
כל השנה כולל עכשיו
חטיבה
כיתה ג
עברתי כלכך הרבה באותה השנה
עכשיו זו אחת התקופות הקשות שלי. כשאני חושבת על זה, כמעט כל שנה הייתה לי תקופה רעה.
בערך מתחילת ההסגר עד אמצע אפריל
בחורף של כיתה ז
כשההורים שלי התגרשו כשהייתי בגיל 13 בשיא הפרעות האכילה שלי
גם ככה הייתי סגורה והם היו חייבים להתגרש בצורה הכי נוראית שיש שכוללת אלימות, צעקות, משטרה, אמבולנס ובית משוגעים
עדיין בהלם שאני כבר שנתיים בחיים אחרי שזה קרה ולמרות שזה עדיין נושא רגיש לא פגעתי בעצמי החיים
אנונימית
יש הרבה רוב חיי הם תקופה אחת קשה :)