12 תשובות
חחח לא יודע למה כולם מסתבכים עם זה.
את שולחת תמןנה מפגרת ואז כמעט תמיד הם יחזירו לך תמונה מפגרת.
זהו זה בערך
את שולחת תמןנה מפגרת ואז כמעט תמיד הם יחזירו לך תמונה מפגרת.
זהו זה בערך
לא אל תכתבי ריפליי.
זה כמו שמישהו יספר בדיחה ואני אגיד לו תצחק!.
זה כמו שמישהו יספר בדיחה ואני אגיד לו תצחק!.
לדעתי אם שלחת תמונה כבר התחלת רייפלי אז מה ההיגיון גם לכתוב פשוט תתחילי בתמונה רגילה כזאת ואם הוא ממשיך תזרמי
אנונימית
מסכים ומחזק אותך אנונימית
שאני מתחילה לדבר עם בנים אני פשוט מתחילה בלשלוח ריפלי וכותבת הי או משהו
פשוט תצלמו את עצמכן
אנחנו יצורים פשוטים
אנחנו יצורים פשוטים
שואל השאלה:
עשיתי עם אחד ריפליי ובסוף הוא הטריד אותי :)
עשיתי עם אחד ריפליי ובסוף הוא הטריד אותי :)
אנונימית
בןזונה
אנונימית
שואל השאלה:
כן חשוב לי לצייון שהוא מסטיפס
כן חשוב לי לצייון שהוא מסטיפס
אנונימית
שואל השאלה:
זה יהיה מוזר אם אני אשלח למישהו תמונה ואכתוב ריפליי?
זה יהיה מוזר אם אני אשלח למישהו תמונה ואכתוב ריפליי?
אנונימית
את יכולה את פשוט להתחיל או שתתחילי התכתבות ואז תכתבי כזה עם זורם "ריפלי?" והוא כבר יכול להתחיל
אנונימית
מצלמת משהו בצאט
והם מחזירים
והם מחזירים
באותו הנושא: