6 תשובות
לאהוב את עצמך בטירוף (לא נרקיסיזם) עד שפשוט לא יפריע לך כי את החלטת שאת יפה!!!
1 לפעמים פשוט להשלים עם המצב
2 מה שאנשים אחרים חושבים אלייך לא צריך להעניין אותך
העיקר ההרגשה שתרגישי עם עצמך טוב
3 לתת לעצמך מחמאות ולפנק את עצמך, את צריכה לאהוב אותך
כי אם את עצמך את לא תצליחי לאהוב (את מי שאת ואת איך שאת נראת) איך תצליחי לאהוב אחרים?
אהבה עצמית בעיניי זה הכי הכי חשוב3>
תבני לך דרך חיים שבו את יורדת במשקל, זה כולל הליכה זריזה חצי שעה כל יום לפחות, הגבלות באוכל, אין מתוקים בבית יותר מדי, את שותה הרבה, עושה התעמלות, לא נוגעת בחמאה ומיונז וכאלה, אוכלת חופשי פירות וירקות וכל מה שבריא.
משתדלת ללעוס היטב
גם אני מלאה וזה מהמם, תנסי למצוא מה שאת הכי אוהבת בעצמך ולהתמקד בהם
להסתכל על הדברים שחיובים שיש בגוף שלך ולנסות להסתכל על אנשים עם גוף דומה לשלך ושמרגישים איתו סופר בנוח , זה דיי עוזר
למצוא שלוש דברים העיקרים שהם רק שלח ולקחת אותם בתור הוגן לעצמך משהו שאפחד לא יכול לקחת לך זה מאוד עוזר זה תהליך עם עצמך אבל זה יכול מאוד לעזור בהצלחה❤