19 תשובות
שואל השאלה:
אוי אתם מושלמים!
ברור שאני לא אעשה, אני רק לא רוצה לאבד אותו בדרך ורוצה לשכנע אותו שזאת הדרך הנכונה להשאיר את הילד וחייבת למצוא דרך לשכנע
אנונימית
אני שואלת כדי לנסות להבין את הסיטואציה
אנונימית מעליי, נכון אל תשכנעי אותו זה לא משהו שבסדר לשכנע עליו
אתם קיימתם יחסי מין ללא אמצעי מניעה, בכך, עובדתית - הבאתם את ההריון על עצמכם ועכשיו הוא מתחרט, כמו שאנונימית כתבה, חבל שעשיתם את זה מהסיבה שאם רצית כל כך ילד משלך, היית צריכה לתקשר עם בן זוגך בשביל לשאול את דעתו לגבי האם הוא מעוניין כרגע בילד או לא, עם זאת, בסוף האקט, הוא גמר בתוכך בידיעה למה שהוא עושה.

אני חושב שבן הזוג שלך צריך לתמוך בך ואת צריכה לתמוך בו, וזה אומר שאתם תדברו ותגיעו להחלטה, אם להפיל או לא? אני ממליץ שכן. לא נראה שהוא מוכן להיות אבא בגיל כל כך צעיר, אני בטוח שהוא התחרט לא מעט פעמים, ילד הוא לא צעצוע ולא משחק, אם בן זוגך עוזב אותך ומשאיר אותך עם התינוק לבד, מבחינה החוקית - הוא יהיה חייב לשלם מזונות לילד במשך 18 שנים, תחשבי גם עליו ולא רק על עצמך.
בנוסף, את לא רוצה לגדל ילד ללא אבא תומך ואוהב!! תחשבי עלייך ועל הילד העתידי, שיגדל ללא אבא.
תצאי מהפנטזיות מהעובדה שסוף סוף נכנסת להיריון בפעם הראשונה או לא בפעם הראשונה, את מתרגשת מאוד כרגע ולא חושבת בהיגיון, תחשבי על ההשלכות העתידיות, כי יהיו כאלו.
אם תצליחי לשכנע את בן הזוג שלך או שהוא יבין שזו האחראיות שלו מעכשיו והוא איתך, יפה מאוד.

בקשר לשאלה שלך "איך לשכנע אותו?" - תפרטי לו בצורה מדויקת ומפורטת לגבי כמה טוב עלול להיות לכם עם הילד [כמה שאת חושבת שיהיה], תפרטי את הסיבות האישיות שלך, את רוצה את הילד והוא יהיה שלך, לא שלנו, באתר סטיפס.
אם את מאמינה שאת בוגרת ומספיק אחראית ומוכנה להיות אמא תשאירי אני בגילך גם הבאתי ילד מה שכן תתחילי לעבוד קצת אם את יכולה לפחות להבטיח קצת את העתיד שלכם ותדברי על זה עם בן זוגך ותגיד לו שהגעת להחלטה
אם כל זה שזה הגוף שלך זה ילד שהוא של שניכם
ובמידה אם את כן הןלכת על זה הוא לא יכול לשכנע אירת אבל את לא יכולה לבוא אליו בטענות או דרישות אחר כך...
אנונימי
את צריכה קודם כל לחשוב עם עצמך, את משאירה את התינוק גם בלי הבן זוג? אם התשובה היא לא, אז אתם צריכים לדבר על זה ולעשות החלטות ביחד ואולי לא מתאים להשאיר את הילד.
אם התשובה היא כן, את אומרת לו את זה. את אומרת לו שאת הולכת לגדל את התינוק איתו או בלעדיו. הוא יכול להיות מעורב אם ירצה והוא יכול שלא - זה בחירה שלו וגם את לא יכולה לכפות עליו.
ותראי, רוב הסיכויים שאם לא תתעקשי איתו להיות מעורב, בסוף הוא ירצה את זה מעצמו.. תעדכני אותו בדברים הטובים (בדיקות, תוצאות, תמונות וכו') ואל תדרשי ממנו את הדברים הפחות טובים (לשלם כסף, לטפל, להיות נוכח) ובסוף כנראה שהוא לא יעמוד בזה והוא ירצה להיות קרוב אלייך ואל הילד שלו והוא יהיה שותף
אבל גם אם לא, את כבר החלטת שאת הולכת על זה בלי קשר אליו, אז אל תדחקי בו ואל תנסי לשכנע אותו יותר מידי
אם זה מגיע למצב לא נעים כבר אני הייתי נפרדת ממנו ומשאירה את הילד..
נסי לדבר איתו בהגיון ותעשו רשימה של יתרונות וחסרונות ותחשבו אם באמת יש לכם את האפשרות לגדל את הילד כמו שצריך ולהעניק לו את החיים שמגיעים לו..
זה הגוף שלך ולמרות שזה הילד של שניכם הוא לא יכול לשכנע אותך לעשות בניגוד לרצונך..
מאחלת לך בריאות ובהצלחה אהובה!
אנונימית
גם אם זה מצב מורכב וחדש, מי שבאמת אוהב נשאר איתך. זה או שהחרטה תשאר לנצח או שהוא ישאר ולכי תדעי לכמה זמן. מקווה מעומק הלב שתצליחי להסביר לו את המצב החדש ושתצאו בידיים מלאות.
אנונימית
וסתמו עם התגובות של אל תעשי הפלה. אם זה מה שהיא חושבת שנכון בשבילה אז שתעשה .
אני בעדך רק בגלל שאני בעד החיים של הילד
אולי עם הזמן הוא יהיה יותר מוכן לזה..
אנונימית
אנשים תבינו
לא תמיד טוב להביא ילד
אם זה לא מתוכנן זה יכול לפגוע בהורים או מי שמגדל ובגם בילד עצמו!
אנונימי
מאוד מקווה שהכל יעבור חלק
אנונימית
מזל טוב!
את ממש מלכה, כל הכבוד לך שאת ממשיכה את ההריון
אנונימית
תסבירי לו שזה המצב ואי אפשר לשנות אותו
התינוק שלו כבר חי ומגיע לו להמשיך לחיות, הפלה זה לא הפתרון
זה בכל זאת החיים של התינוק שלו
אנונימית
תעשי מה שאת רוצה ותתעלמי ממה שהוא אומר . תלכי לפי הלב שלך ומה שאת מסוגלת לעשות ולא משנה מה הבחירה שלך תיהי שלימה איתה . את מדהימה בהצלחה
לא לעשות!!
תהיי חזקה ותגידי לו שלא משנה מה את לא עושה!!!
את אלופה!
לא הגעת כל כך רחוק כדי לוותר!!
שואל השאלה:
אני אסביר לכם קצת יותר טוב, קודם כל זה ממש לא היה מתוכנן ואני ממש לא שמחה מהמצב, פשוט זה המצב ואין איך לשנות אותו!
דבר שני, הוא לא רוצה את הילד אבל הוא בחיים לא ישאיר אותי לבד, הוא אומר בעצמו שהוא לא מוכן לזה והוא לא רוצה את זה עכשיו אבל מבחינתי הדבר הכי נורא הוא להפיל והילד שלי יהיה ילד מאושר ולא יחסר לו כלום! אני פשוט רוצה שהוא יבין כמו שאני מבינה שזה לא סוף העולם, זאת סיטואציה ששנינו לא בחרנו בה ואף אחד לא מאושר ממנה אבל זה המצב ואי אפשר לשנות אותו
אנונימית
בחירה שלך סך הכל אבל אל תכריחי אותו להשאר במערכת יחסים איתך או בחיים שלך או לשלם מזונות או משהו כזה, כי בכנות זאת בעיה שלך שאת בוחרת לשמור את התינוק וזה יהיה ממש מרושע כלפיו