26 תשובות
רופא וכמה שיותר מהר.
שואל השאלה:
אממ חיסון קורונה שני למה מה קשור?^^^
אנונימית
שואל השאלה:
הצילו מה מה
אנונימית
אולי שערה הפוכה
שואל השאלה:
יואו הבהלתם אותי זה כזאת גולה שאם אני נוגעת בה או כזה מפעילה לחץ זה כואב כאב פנימי כזה
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה לימפה הצילו
אנונימית
שואל השאלה:
אבל עשיתי את החיסון השני לפני מלא זמן שלישי נראלי אסור לי לעשות אני עוד מעט 14
אנונימית
שואל השאלה:
רגע מה להעיר את אמא שלי וללכת לרופא כאילו זה ממש רציני או לחכות למחר לפחות?
אנונימית
מחר, ברור. אפילו אפשר שבוע הבא פשוט לכי לרופא.
שואל השאלה:
התגלחתי שם לא מזמן אבל לא נראלי זה קשור כי יש שם גולה וגם זה לא כאב של חתך
אנונימית
גם לי נודרת אין לי מושג מה זה
אנונימית
גם אני הייתי בטוחה שזה שטויות אבל תתפלאו ויש קשר לחיסון (מידע מרופאה), והגיעו המון ילדים (12-16) שהתלוננו על נפיחות/כאבים בבלוטות הלימפה בגלל החיסון.
שואל השאלה:
אבל עשיתי חיסון לפני כמה חודשים
אנונימית
שואל השאלה:
רגע אבל זה מסוכן מה זה בעצם אומר לימפה
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת אני אלך לבדוק אבל שאלתי פה כדי להרגע קצת
אנונימית
זה בלוטות שיש בגוף, יש אותם בכמה מקומות בגוף ואחד מהמקומות זה אזור בית השחי.
לא בטוחה לגבי הטווח זמן של החיסון לבין ההשפעה של התופעה הזו אבל בכל מקרה, גם אם זה לא קשור כדאי ללכת לבדוק את זה אצל רופא.
שואל השאלה:
וואי ממש פחדתי חשבתי זה סרטן או משהו כי בלוטות והכל, תודה שהרגעתם אותי
אנונימית
זיהום גם לי זה היה ממולץ ללכת לרופא משפחה כי אצלי זה רק החמיר הייתי במיון צריכים להוציא את הזיהום
אנונימית
יכול להיות שגילחת לא טוב, פעם זה קרה לי ועבר אחרי כמה ימים
סתם הלכתי לרופא חחח
אבל אם זה ממשיך יותר מכמה ימים ואת לחוצה תלכי לרופא
תקשיב שלא יעשו לך בלגן אחת התופעות לוואי הכי נפוצות של החיבון של פייזר זה שבלוטות הלימפה מתרחבות ובגלל זה יש לך ביד של החיסון עכשיו גולה זה עובר בן שבוע לחודש היה לי את זה גם ואני יודע על מה אתה מדבר הכל טוב סמוך עליי לראות רופא סתם יהרוס לך את המצב רוח לך לישון
שואל השאלה:
חח אבל עשיתי חיסון לפני כמה חודשים וזה בכלל לא ביד של החיסון
אנונימית
שואל השאלה:
אבל עכשיו שאני שמה לב זה ממש כואב לא יודעת אולי זה עניין פסיכולוגי כי אני לחוצה
אנונימית
שואל השאלה:
אני חושבת שהאפשרות הכי סבירה זה גילוח כי אני מגלחת באופן קבוע (כאילו לא בהגזמה או משהו)
אנונימית
שואל השאלה:
אה ושכחתי להוסיף, זה כאב כבר יומיים כזה אבל זה היה ממש קצת ולא שמתי לב לזה אבל עכשיו זה ניהיה יותר כואב נראלי (אבל אולי כל זה פסיכולוגי כי שמתי לב שיש גולה)
אנונימית
הבנתי אל תתני לזה להדאיג אותך בינתיים תדברי עם חוות דעת מקצועית אני בטוח שאת בסדר גמור אל תידאגי יוצר מדי זה לא יצר לך מהראש
תקשיבי יכול להיות שגילחת /עשית שעווה שם לא טוב ועכשיו גדלה שערה הפוכה , את רואה שם פצע אדום כזה?
זה קרה לי כמה פעמים
אנונימית