6 תשובות
כי יש נפגעים שלא קשורים למחבלים. אנחנו הורגים יותר אזרחים תמימים מאשר שהם הורגים לנו. (באופן מוחלט ולא יחסי).
כי בתקיפות שלנו על בתים של אזרחים תמימים למשל שמוחבאים שם כל מיני רקטות ודברים כאלה אז לפעמים הם נהרגים מזה למרות שאנחנו מודיעים שאנחנו מפוצצים את הבניין לפני אין לי מושג איך
כי חוץ מהמחבלים שאנחנו הורגים אנחנו גם הורגים אזרחים
חמאס משתמש באזרחי עזה כמגן אנושי
חמאס משתמש באזרחי עזה כמגן אנושי
כי ה"עזתים" וכל התומכים בהם בעולם מתים על הפצת פייק ניוז בערימות
כי בעולם רואים את הפלסטינאים בתור המסכנים (כי לנו יש מדינה ולהם לא) אז הם לוקחים את הצד שלהם בלי לראות את כל התמונה וזה מעצבן
פייק ניוז. הכל חרטא ואנשים מאמין לזה.
באותו הנושא: