9 תשובות
כןכן
ואיי חובה
לא
כןן חובה
לא, בשביל מה?
זה יכול לגרום לדברים מאוד לא נעימים. מסתדרים טוב בלי זה, נמשיך להסתדר טוב בלי זה
זה יכול לגרום לדברים מאוד לא נעימים. מסתדרים טוב בלי זה, נמשיך להסתדר טוב בלי זה
וואי דחוף!! זה מחרפן להתחיל לנסות לכתוב פה את השמות משתמש וגם אנונימית ^^^ חחח כי יש מלא כאלה ואז הם לא יודעים למי מתכוונים
לא, זה יגרום ליותר ספאמים בין חברים.
בתגובות כאשר אנחנו עונים למישהו אנחנו בכל מקרה מציינים משתמש או חץ למעלה, אין צורך בתיוג.
בתגובות כאשר אנחנו עונים למישהו אנחנו בכל מקרה מציינים משתמש או חץ למעלה, אין צורך בתיוג.
גם חוק שרק אחרי שבוע אפשר לשאול שוב את השאלה הכי חופרת פה שהיא -
בנים מה מוריד לכם מבנות?
!!! וואי פליז מי ששואל את זה כל פעם שיפסיק חחח
בנים מה מוריד לכם מבנות?
!!! וואי פליז מי ששואל את זה כל פעם שיפסיק חחח
לא בשאלות, זה סתם יהפוך את סטיפס לטוויטר או משהו..
בתשובות זה כן ממש יעזור, כל העניין הזה עם החיצים מחרפן פה את כולם
בתשובות זה כן ממש יעזור, כל העניין הזה עם החיצים מחרפן פה את כולם
באותו הנושא: