10 תשובות
וגם בגלל האום ושאר מדינות העולם
אולי הימין עשה רע, אבל בטוח שהשמאל יותר.
שואל השאלה:
גם הימין עשה רע.
גם הימין עשה רע.
רק ביבי
כי יש את השמאל שמחליא את המדינה
אני מאמינה שזה בגלל שישראל היא מדינה מסובכת מדי וקשה מאוד לנהל אותה. כל ראש ממשלה ניסה למצוא פתרון בשביל המצב הבטחוני וזה לא צלח
כי יש את הצד השמאל שחייבים להדחף לכל מקום ולרצות שהמדינה שלנו תהיה של הערבים האלה...
לפי הדברים שהגדרת כלא נורמלים משתמע שבעיניך נורמלי זה כל מה שלא שמאלני.
מן הראוי שתשנה את ניסוח השאלה.
נ.ב מכל הדברים הרעים שהתרחשו בממשלת בגין (אינפלציה 400, לבנון ה1, הדיכאון הקליני שסבל ממנו) דווקא הדבר הטוב הוא זה שציינת כרע?
מוזר.
מן הראוי שתשנה את ניסוח השאלה.
נ.ב מכל הדברים הרעים שהתרחשו בממשלת בגין (אינפלציה 400, לבנון ה1, הדיכאון הקליני שסבל ממנו) דווקא הדבר הטוב הוא זה שציינת כרע?
מוזר.
מושלם זה בעיני המתבונן יש כאלה שיחשבו שמשהו שנחשב רע בעיניך הוא טוב בעיניהם
איך הסכמי אוסלו זה דבר רע?
באותו הנושא: