13 תשובות
לא
לא
קצת כן, עדיף לך לצאת לנשום אוויר.
לא
אבל עדיף שתצאי
אבל עדיף שתצאי
לא
בקטנה
דיכאון
לא כלכך מוגזם אבל את צריכה ויטמין די שזה השמש זה חשוב
לא מוגזם אבל לא יזיק לך לצאת קצת
לא יצאתי מתחילת החופש אבל ממליצה לך לצאת אם יש לך אפשרות
כן תצאי אפילו לסיבוב קצר ככה זה לא בריא להישאר בבית הרבה
לא הכל בסדר .
אבל לכי תעשי סיבוב, תתאווררי :)
אבל לכי תעשי סיבוב, תתאווררי :)
באותו הנושא: