6 תשובות
אוליי הוא מתבייש? לפעמים לוקח זמן לאסוף אומץ לשלוח את ההודעה הראשונה.
יש קטע דבילי גם לחלק מהגברים/נשים לחכות קצת אחרי שלוקחים מספר, או סתם פחד
הוא מפחד
הוא התערב עם חברים שהוא יוכל לקחת את המספר ממך.
כי הוא שכח
שואל השאלה:
ממה יש לו לפחד הוא לא אחד שמתבייש או משהו כזה
ממה יש לו לפחד הוא לא אחד שמתבייש או משהו כזה
אנונימית
באותו הנושא: