התחברות הרשמה

לגיטימי להכין עכשיו פסטה?

ישנתי שנצ אז יצא שלא אכלתי צהריים
9 בדצמבר 2021, 00:37
פסטהאוכלמתכוניםאוכל איטלקירעב    
8 תשובות
כן
אנונימי
כן. בתיאבון
M
Malicious
כן לכי על זה
ילדה משועממת
כןן בתאבון
T
The rainbow
מאוד בתיאבון ואל תשכחי לכבד אותי
I
Idk____1
כן , בתיאבוןן
מ
מה זה כאן
שואל השאלה:
יאללה אני מכינה
p
pardon
כן, חלום~
{
{משעמם לי בחיים}
באותו הנושא:
להכין פסטה רוזה עכשיו או לא ?
לגיטימי להכין עכשיו סלט? או שלא להכין כבר
לגיטימי להכין עכשיו לעצמי פסטה? פירוט
אני רעבהה (נפגעת שנצ) להכין עכשיו פסטה רוזה?
אף פעם לא הכנתי פסטה, ובאלי להכין עכשיו, אפשר מתכון למישהי שלא מבינה בבישול כמעט?
מה להכין עכשיו פסטה רוזה או פסטה בולונז
יש לי דודא רצינית לפסטה להכין עכשיו?
להכין עכשיו פסטה?
להכין עכשיו פסטה רוזה?
מה אתם אומרים, כדאי להכין פסטה עכשיו?
לגיטימי להכין פנקייקים עכשיו כן?