11 תשובות
כן
אנונימי
שואל השאלה:
מדוע?
אנונימי
אין מה לפחד הכל טוב
תלוי למי ולאיזו מטרה
אנונימי
כן בטח יכולים לפרוץ לך
לפרוץ לוואטסאפ זה על גבול הבלתי אפשרי בגלל שההצפנה של וואטסאפ בין החזקות שיש כמו טלגרם.
מה שכן אפשר לפרוץ לך לטלפון ולהגיע לוואטסאפ.
^ חח כל מי שמבין בזה קצת, יודע שה'הצפנה' של ווצאפ לא שווה גרוש...
אנונימי
טוב אחי
^ לא טוב אחי
אנונימי