14 תשובות
כן, כמובן
כן ברור
לגמרי
יש כל מיני סוגים של הפרעות אכילה
כן, זה הפרעה באכילה אז כן
שואל השאלה:
מה אבל הפרעת אכילה זה לא רק אנורקסיה??
אנונימי
אנורקסיה זה סוג אחד מתוך מלא של הפרעת אכילה
לא יש בולימיה , אורתורקסיה , אנורקסיה , בולמוסים בלי הקאות , אכילה סלקטיבית
לא חסר
לא יש כל מיני סוגים של הפרעות אכילה
שואל השאלה:
וזה נחשב להפרעות נפשיות? כאילו
אנונימי
כן, אני ממליצה לך לקרוא על זה אם זה מעניין אותך
מן הסתם
כן
אני סובל מזה גם (:
למרות זאת אני לא עולה במשקל ותקוע על 35 למרות שאני בן 14
קודם כל אין טעם לאבחן אותך בשום הפרעה עדיף שתלכי לפסיכולוג או פסיכיאטר לפני שאת קופצת למסקנות אבל אם תרצי לדעת ולראות אם התסמינים מתאימים להרגלי האכילה שלך אז תחפשי על זה באינטרנט binge eating