7 תשובות
שואל השאלה:
אני לא במצב הזה יותר זה היה כשהייתי קטן יותר^
היום אני במצב מעולה
אנונימי
שואל השאלה:
זה היה בגיל 13 והיום אני תכף 18
אנונימי
שואל השאלה:
סתם אכלתי פחות
אנונימי
שואל השאלה:
היום הבנתי שזה גירעון קלורי בכל מקרה תודה על התשובות
אנונימי
כל דיאטה הרזיה כוללת תחושה מסוימת של רעב
כן, אתה לא אכלת בשביל להיות רזה
כן, אם אתה לא אוכל בשביל להרזות זה מעיד על משהו