5 תשובות
שואל השאלה:
לאלא אני רוצה לצום בגלל הדת, אני רוצה להתחזק.
ויש לי היום מבחן, לעשות מועד ב'? יהיה לי קשה במועד א
כי אני תמיד שותה ואוכלת משהו קטן
אנונימית
תגידי למורהנשלך שאת רוצה לצום ולכן לא יכולה לעשות היום תמועד ב
אם זה בגלל אנורקסיה אל תצומי אם את צמה כי את מבינה למה צריכים לצום תצומי
כן
ID1
יהיה קשה... למה שלא תספרי להם?
עניין שלך.
זה בסדר.