11 תשובות
רואים שהחינוך מהבית שלהן גרוע.
והן ממש רעות
והן ממש רעות
מאיפה כולם ראו את זה?
איזה??? זאתי עם המטאטא??
אין לי מה להגיד עליהן אפילו, בסוף יהיה להן חשבון נפש עם ה
אנונימית
על מי מדברים???
^כן האלה עם המטאטא ששפכו סבון על הילדה
אני לא מעודכנת מה קרה??
אנונימית
אני שמעתי על זה מלא אבל לא ראיתי שום סרטון וזה היה מגעיל מה שהם עשו
זה נורא מחריד חינוך נוראי אני בשוק שהיה כאלה אנשים
אנונימית
אני מתבייש בכלל שזה קרה בעיר שלי, אבל אין פלא אני גר בעיר של פושעים... ראיתי נוראים יותר
לא ראיתי תסרטון אבל על מה שהן עשו לה מגיע להן רק רע בחיים
באותו הנושא: